sâmbătă, 28 august 2010

despre ...


mă iubeşti?
da!
dacă aş muri ce ai face?
aş iubi!
cum ai mai face asta?
simplu.
cînd iubesc oamenii sînt aripi,
învaţă sufletul să zboare
nimic nu poate opri asta.
nici moartea?
nimic, am spus.
iubirea e un loc
locurile nu mor
trupul e ca o ancoră, ne leagă de pămînt,
dacă tu mori eu o să sufăr,
dar tot o să te iubesc.
de ce o să suferi?
pentru că ne-am învăţat cu carnea,
te pot iubi şi dacă te ating
şi dacă nu.
atunci la ce-ţi mai sînt de folos viu?
pentru că altfel n-aş mai fi eu.
nu m-ai întrebat asta.
fără tine în braţele mele
nu pot zbura,
dar tu poţi.
asta e definiţia iubirii.

Un comentariu:

Sabina Laiber spunea...

Foarte fain ai inceput sa scrii! Bravo! Felicitari muzei! :) Si mai ales felicitari sufletului tau frumos care cere sa iasa la iveala in randuri!