marți, 4 august 2009

călătoriţi la clasa a III-a!


în mine sînt locuri şi alţii
prin vene joacă cei noi la ruletă curajul
mizînd frînturi de timp insolubile-n tac tac tac
sub frunte cei trişti invocă tăcerea
ronţăind abisul frenetic tic tic tic
cei singuri îmi sapă amprente în palme
dansînd tribal în jur amăgire
cei siguri se pierd prin locul
unde inima are tribune propii
pe tălpi mi-au pus cei nerăbdători drum
uimiţi sînt şi stăm
cei mulţi au trebuinţe pe glezne
tîrăsc peste tot animale tatuate
copite şi dinţi în carnea mea
mi-e veşnic foame în stomacul meu
cei visători eclozează în fluturi
nu plîng niciodată cei curioşi ce caută
dincolo de retină ţin mereu ochii deschişi
mi-e teamă de foc
cînd obosesc cei tandri îmi pictează coapsele
cu mîini ce mă cuprind
unul singur ştie
cum nu sînt
decît un pliant şi un bilet dus .

Niciun comentariu: